شناسایی و ساماندهی خانه مسافرهای غیرمجاز کردکوی در غرب گلستان

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردکوی در غرب استان گلستان از شناسایی و ساماندهی خانه مسافرهای غیرمجاز کردکوی در راستای میزبانی شایسته از مسافران نورزی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدطه عسگری با اعلام این خبر گفت: می‌توان با ساماندهی خانه مسافرهای بدون مجوز آسیب‌های این واحدهای غیرمجاز را به فرصتی برای رشد صنعت گردشگری در شهرستان تبدیل کرد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردکوی با تأکید بر این‌که هرگز نمی‌خواهیم رونق اقتصادی و درآمدزایی در شهرستان با مشکل مواجه شود، بیان کرد: با ساماندهی و قانونمند شدن خانه مسافرها تعداد زیادی شغل در حوزه گردشگری ایجاد می‌شود و افرادی که تمایل به قرار گرفتن در چارچوب مقررات را ندارند می‌توانند شغل مناسب دیگری انتخاب کنند.

او تصریح کرد: خانه مسافر نیاز جامعه گردشگری است و باید در راستای سامان‌دهی این مراکز و برچیدن خانه‌های استیجاری غیرقانونی اهتمام ورزید تا صنعت گردشگری شهرستان در مسیر درست حرکت کرده و با مشکلات مراکز اقامتی غیرمجاز مواجه نباشد.

عسگری بیان کرد: معتقدیم تلاش‌ها و اقدامات عملیاتی که ازاین‌پس با همراهی دستگاه‌های اجرایی مختلف انجام می‌شود مشکلات خانه مسافرهای فاقد مجوز را به صفر نمی‌رساند اما تغییرات مطلوبی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122201333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha