بازدید فعالان شبکه‌های اجتماعی چین از بافت تاریخی میدان شهرداری گیلان

با هدف جذب گردشگر و استفاده از از ظرفیت رسانه‌های نوین برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان، گروه ۹ نفره اینفلوئنسرهای چینی در پروژه تور آشناسازی ایران سلام و همزمان با ایام عید بهاره چینی در روز سوم سفر خود از بافت تاریخی رشت بازدید کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از  روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی روز دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ در خصوص پروژه ایران سلام گفت: پروژه ایران سلام در قالب برگزاری تورهای آشناسازی با سفر ۲۰ اینفلوئنسر جوان چینی با بیش از ۶۰ میلیون دنبال‌کننده با همکاری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ۱۲ استان کشور برنامه‌ریزی شده و در حال برگزاری است.

مدیرکل میراث‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان افزود: روز دوشنبه 21 اسفندماه با هدف معرفی بافت تاریخی رشت و بزرگترین بازار روباز کشور این بازدید انجام شد.

او اظهار کرد: این گروه در سفر خود به گیلان با خوراک، غذاهای محلی  و صنایع دستی استان آشنا و به تولید محتوا پرداختند.

جهانی با اشاره به اینکه هر یک از اینفلوئنسرهای چینی به طور میانگین بیش از ۳ میلیون بازدیدکننده در فضای مجازی دارند، یادآور شد: استان‌های تهران، هرمزگان، کرمان، اصفهان، یزد، فارس، قزوین، زنجان، گیلان، آذربایجان‌شرقی، سمنان و خراسان‌رضوی مقاصدی هستند که برای تولید محتوای فعالان شبکه‌های اجتماعی چینی در پروژه ایران سلام انتخاب شده‌اند.

او خاطرنشان کرد: با توجه به نقش رسانه و فعالیت در حوزه گردشگری چین امیدواریم بتوانیم زیبای های استان را از طریق فضای مجازی به بهترین نحو به گردشگران چینی معرفی کنیم و این استان را به یکی از مقاصد گردشگری برای مردم چین تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122201336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha