تکریم زائران امام رضا (ع) در دستور کار جامعه حرفه‌ای هتل آپارتمان داران خراسان رضوی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه رمضان، تکریم زائران در دستور کار جامعه حرفه‌ای هتل آپارتمان داران خراسان رضوی قرار دارد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی در جلسه هماهنگی نظارت بر خدمات هتل آپارتمان های خراسان رضوی در نوروز 1403 با بیان این مطلب گفت: واحدهای هتل آپارتمان، به صورت خود پذیرایی بوده و با توجه به تقارن ماه رمضان با ایام نوروز مورد استقبال بیشتری نسبت به سایر واحدهای اقامتی خواهد داشت، لذا باید در زمینه تکریم زائران و مهمانان، اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع آموزش در واحدهای اقامتی، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای پرسنل شاغل در هتل آپارتمان‌ها در دستور کار قرار دارد.

او تصریح کرد: به هر میزان به پرسنل این واحدهای اقامتی آموزش داده شود، میزان رضایتمندی زائران و مسافران افزایش می‌یابد و تاکنون نیز این میزان رضایتمندی میان زائران وجود دارد.

در این جلسه مدیرکل، معاون گردشگری، رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری استان خراسان رضوی و رئیس اداره میراث فرهنگی مشهد و اعضای هیئت مدیره و بازرسان جامعه حرفه‌ای هتل‌ آپارتمان‌داران خراسان رضوی حضور داشتند.

در پایان این جلسه پروانه فعالیت جامعه حرفه‌ای هتل‌آپارتمان‌داران خراسان رضوی اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122201338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha