به گزارش میراث آریا به نقل از روابطعمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان شمالی، محمد مشتری گفت: همزمان با ایام نوروز، ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بینراهی در محورهای مواصلاتی استان آماده خدماتدهی به مسافران نوروزی و برنامهریزیهای لازم برای ارائه هرچه بهتر خدمات در حال انجام است.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای خراسان شمالی کمیته مشترک نظارت بر مجتمعهای خدماتی رفاهی متشکل از ادارههای کل راهداری و حملونقل جادهای و میراثفرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی، استانداری و ستاد اقامه نماز در قالب بازدیدهای متعدد بر عملکرد این اماکن نظارت میکنند.
او تصریح کرد: در این بازدیدها رستوران، جایگاه سوخت، پارکینگ، رستوران، سرویس بهداشتی، مراکز خرید و نمازخانههای مجتمعهای خدماتی رفاهی مورد بررسی قرار میگیرد و نواقص اخطار داده میشود.
مشتری اضافه کرد: مسافران نوروزی در صورت مشاهده تخلف در مجتمعهای خدماتی رفاهی بینراهی میتوانند موارد را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ انعکاس دهند.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای خراسان شمالی در ادامه افزود: دستگاه انواع ناوگان عمومی مسافری (اتوبوس، مینیبوس و سواری کرایه عمومی) با ۹ هزار صندلی طی ایام طرح نوروزی در خراسان شمالی برای جابهجایی مسافران خدماترسانی میکنند.
انتهای پیام/
نظر شما