۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی آماده خدمات‌دهی به مسافران نوروزی خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: همزمان با ایام نوروز، ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی آماده خدمات‌دهی به مسافران نوروزی است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، محمد مشتری گفت: همزمان با ایام نوروز، ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در محورهای مواصلاتی استان آماده خدمات‌دهی به مسافران نوروزی و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه هرچه بهتر خدمات در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی کمیته مشترک نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی متشکل از اداره‌های کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و میراث‌فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی، استانداری و ستاد اقامه نماز در قالب بازدیدهای متعدد بر عملکرد این اماکن نظارت می‌کنند.

او تصریح کرد: در این بازدیدها رستوران، جایگاه سوخت، پارکینگ، رستوران، سرویس بهداشتی، مراکز خرید و نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی مورد بررسی قرار می‌گیرد و نواقص اخطار داده می‌شود.

مشتری اضافه کرد: مسافران نوروزی در صورت مشاهده تخلف در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی می‌توانند موارد را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ انعکاس دهند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی در ادامه افزود: دستگاه انواع ناوگان عمومی مسافری (اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه عمومی) با ۹ هزار صندلی طی ایام طرح نوروزی در خراسان شمالی برای جابه‌جایی مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122201353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha