دومین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان فاروج برگزار شد

دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ شهرستان فاروج با حضور اعضای کمیته‌های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی، حمزه کاووسی با اعلام این خبر گفت: دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ شهرستان فاروج با حضور اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر در روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند سال جاری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی و دبیر ستاد شهرستان فاروج افزود: با توجه به در پیش بودن عید نوروز و تقارن با ماه مبارک رمضان و عبور مسافران و زائران امام رضا (ع) از شهرستان فاروج، تمهیدات لازم و انجام شرح وظایف توسط کمیته‌های اجرایی ستاد خدمات سفر با همکاری دیگر ادارات مطابق دستورالعمل ابلاغی صورت‌گرفته است.

او بیان کرد: همچنین اداره میراث‌فرهنگی شهرستان به‌منظور آماده‌سازی هرچه بهتر برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی به طور مستمر از تأسیسات گردشگری بازدید کرد.

کاووسی افزود: همچنین بازدیدهای مشترک و انفرادی از نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی، مساجد، بقعه به‌صورت هفتگی انجام شد و مقرر شد رصد بازار در ایام نوروز از نظر تأمین اقلام موردنیاز مردم و قیمت کالا با اداره تعزیرات، صمت، بهداشت و.... انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122301425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha