ارزیابی اماکن عمومی و پارک‌های اسکان بندرعباس برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران نوروزی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان از اماکن عمومی و بوستان‌های و پارک‌های اسکان بازدید و برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران نوروزی این اماکن را ارزیابی کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۲ در بازدید از اماکن عمومی و بوستان ها با اشاره اینکه این بازدیدها در راستای سیاست ابلاغی مقام عالی وزارت برای افزایش کیفیت خدمات به مسافران و گردشگران و به‌منظور ‌بررسی آخرین وضعیت ‌اقدامات اماکن عمومی، بوستان‌ها و ... انجام‌ شده است، اظهار کرد: ارزیابی اماکن عمومی به‌خصوص اماکن خدمات بهداشتی بوستان‌ها و کمپ‌های اسکان به‌منظور حصول اطمینان از تمهیدات، اقدامات و آمادگی عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای خدمت‌رسانی باکیفیت به گردشگران انجام‌ شده است.

او ادامه داد: اولویت اسکان مسافران و گردشگران با مراکز و تأسیسات رسمی و دارای مجوز است که اقامتگاه‌های رسمی شامل هتل، متل، اقامتگاه‌های سنتی، بوم گردی ها و ... و سایر اقامتگاه‌ها شامل کمپ‌های گردشگری، مدارس و اقامتگاه‌های موقت است.

محسنی تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شود مسافران و گردشگران زیادی هرمزگان را به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند از این‌ رو تمامی کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر خدمات سفر هرمزگان از مراحل ساخت سرویس بهداشتی و حمام در بوستان ورزش و دولت بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122301466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha