سلطانیه آماده استقبال از مسافران نوروزی است

فرماندار سلطانیه گفت: این شهرستان با برنامه ریزی صورت گرفته برای استقبال از مسافران نوروزی آماده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،  گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، محمدرضا براتی فرد روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲  گفت: سلطانیه پیشانی گردشگری استان زنجان است و هر چقدر زمینه جذب گردشگر در این شهرستان تقویت شود موجب هدایت گردشگران به سایر مناطق استان خواهد شد.

فرماندار شهرستان سلطانیه افزود: با اشاره به آماده سازی شهر سلطانیه برای نوروز امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان، افزود: اقدامات مورد نیاز در این خصوص انجام شده و قرار است مراکز گردشگری و پذیرایی با حفظ شئونات ماه مبارک رمضان به مسافران و مهمانان خدمت‌رسانی کنند.

او گفت: در این راستا همه دستگاه های خدمات رسان و اصناف مهیای استقبال از مسافران هستند.

براتی فرد از آمادگی شش اقامتگاه بومگردی با ظرفیت ۹۶ اتاق برای اقامت گردشگران در شهرستان سلطانیه خبر داد و گفت: این مراکز روزانه ظرفیت پذیرش ۲۵۰ مسافر را دارد.

او همچنین به سنگفرش خیابان ضلع شرقی گنبد سلطانیه در سال جاری اشاره کرد و افزود: در این مسیر پیاده راه قرار است برنامه های مختلف تفریحی و سرگرمی برای مسافران اجرا شود.

فرماندار سلطانیه گفت: در ایام نوروز برنامه های فرهنگی و هنری با عنوان نوروزگاه نیز در قالب اجرای موسیقی و نمایش های آیینی و محلی در محوطه ارگ تاریخی سلطانیه پیش بینی شده است.

شهر سلطانیه به عنوان یکی از مناطق تاریخی کشور، میراث فرهنگی ارزشمندی را در دل خود جای داده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122401579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha