تلاش مضاعف برای توسعه گردشگری شهرستان خلخال

امام جمعه خلخال در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل خواستار تلاش مضاعف مسئولان شهرستانی و استانی برای توسعه گردشگری خلخال شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، عصر پنج شنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ حجت الاسلام کریم اسدی در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: شهرستان خلخال ظرفیت‌های خدادادی و طبیعی بسیاری در حوزه گردشگری دارد و از مسئولان استانی و شهرستانی انتظار می‌رود که با تلاش مضاعف برای توسعه گردشگری شهرستان و به تبع آن کاهش بیکاری جوانان تلاش کنند.

امام جمعه خلخال همچنین با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، افزود: هر چند شاید به لحاظ این تقارن آمار گردشگران و میهمانان ورودی به این شهرستان نسبت به سال‌های گذشته کاهش یابد ولی با این حال انتظار از مسئولان اجرایی اتخاذ تمهیدات لازم برای استقبال از گردشگران و میهمانان نوروزی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در حوزه گردشگری شهرستان خلخال اتفاق افتاده است و در حال حاضر پروژه‌های متعددی در این شهرستان در حال اجرا هستند که می‌تواند در آینده گردشگری خلخال و استان موثر باشد.

حسن محمدی ادیب ادامه داد: ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهرستان خلخال غیرقابل چشم‌پوشی است و روند جذب گردشگر در این شهرستان توسعه همه جانبه گردشگری نسبت به گذشته را منجر شده است که اداره کل میراث‌فرهنگی نیز در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای را در حوزه سرمایه‌گذاری و معرفی شهرستان در دستور کار دارد.

او با اشاره به قرارگیری خلخال در یکی از مهم‌ترین ورودی‌های استان، تاکید کرد: در آستانه تعطیلات نوروزی نیز ستاد خدمات سفر شهرستان خلخال با تشکیل جلسات متعدد به ریاست فرماندار شهرستان و همچنین به پیروی از جلسات ستاد استانی خدمات سفر آماده استقبال از گردشگران نوروزی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122501614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha