اجرای طرح نوروزی راهداری لرستان در آستانه سال نو

در آستانه سال جدید، طرح نوروزی راهداری لرستان برای ارائه خدمات به مسافران در حال اجرا است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، مرتضی شیروانی با اشاره به طرح نوروزی راهداری استان گفت: این طرح به مدت ۲۳ روز تا ۱۷ فروردین سال آینده ادامه دارد و تمام راهداران در آمادگی کامل برای خدمات.رسانی به مهمانان نوروزی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه پیش فروش بلیط‌های نوروزی از ۱۷ اسفند آغاز شده است، افزود: مسافران می‌توانند به صورت اینترنتی و حضوری برای تهیه بلیت اقدام کنند.

او  افزود: همچنین با تمهیدات انجام گرفته طرح تأمین سوخت و نظارت بر جایگاه‌های عرضه‌ی سوخت استان نیز در دست اجرا است.

شیروانی بر تشدید نظارت‌ها بر شرکت‌های حمل و نقل، رانندگان، مراکز معاینه فنی سنگین و مجتمع‌های خدمات رفاهی تأکید کرد و گفت: گشت‌های این اداره‌کل به صورت شبانه‌روزی در پایانه‌های مسافربری مستقر هستند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، سال گذشته ۱۱۰ هزار مسافر در طرح نوروزی از پایانه‌های استان جابجا شدند که امسال این ظرفیت پنج درصد افزایش دارد.

مرتضی شیروانی، خط کشی جاده‌ها، نصب نیوجرسی و علائم راهنمایی و رانندگی را از جمله اقدامات راهداری برای اجرای طرح نوروزی در استان عنوان کرد.

او گفت: سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری به صورت ۲۴ ساعته برای دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایت مسافران و هموطنان در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122601675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha