هرسین آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

فرماندار هرسین از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی خبرداد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، ابوطالب ریتوندی روز شنبه ۲۶ اسفندماه در نشست ستاد خدمات سفر این شهرستان، با بیان اینکه تمام دستگاه‌های خدمات رسان در هرسین برای میزبانی از مسافران نوروزی در آمادگی قرار دارند، اظهار کرد: در این راستا در ذیل ستاد خدمات سفر استان کمیته‌هایی را تشکیل داده‌ایم تا بتوانند بهترین خدمات را به مسافران و میهمانان نوروزی ارائه دهند. 

فرماندار هرسین تصریح کرد: تمام مجموعه شهرستان تلاش و توان خود را برای استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی بکار خواهند گرفت. 

او در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای اسکان مسافران و میهمانان نوروزی در شهرستان هم گفت: در این راستا، امسال ۶ مدرسه با ظرفیت ۴۶ کلاس و ۹ واحد سوئیت، اقامتگاه بوم‌گردی و خانه مسافر در شهرک الزهراء و روستاهای نجوبران و سرماج آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان نوروزی هستند. 

ریتوندی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، گفت: به همین مناسبت تلاش شده تا فضاسازی‌های داخل شهر و اماکن گردشگری و تفریحی در این راستا باشد. 

او در با تاکید براینکه در این ایام گشت‌های مختلف نظارت دقیقی را بر فعالیت بازار، اماکن خدماتی و رفاهی و پذیرایی خواهند داشت، گفت: سامان‌دهی نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی، پسماندهای روستایی و حاشیه راه، عدم اجرای حفاری و ساماندهی نانوایی‌ها و ... نیز در دستور کار قرار دارد. 

فرماندار هرسین در پایان اعلام کرد: تمام دستگاه‌های خدمات رسان این شهرستان همچون بیمارستان‌ها، هلال احمر، راهداری وجایگاه‌های سوخت و .. آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان نوروزی هستند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402122601689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha