۵۰ درصد از بلیت سفرهای نوروزی قم اینترنتی عرضه می‌شود

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم، با اشاره به ‌پیش‌فروش اینترنتی ۵۰ درصد از بلیت سفرهای نوروزی ناوگان اتوبوسی گفت: طرح پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی از ۱۷ اسفندماه جاری شروع شده است و ۵۰ درصد از بلیت‌ها به ‌صورت حضوری و از طریق دفاتر فروش بلیت عرضه می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم؛ علیرضا اسدی اظهار کرد: طرح پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی (ناوگان اتوبوسی) در سراسر کشور تا ۱۷ فروردین‌ ۱۴۰۳ ادامه دارد.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم افزود: این طرح به‌ منظور تسهیل در ارائه خدمات فروش بلیت، جلوگیری از ایجاد بازار سیاه، ممانعت از تضییع حقوق مسافران و فراهم کردن زمینه مناسب برای برنامه‌ریزی و مدیریت بهتر سفرهای نوروزی اجرا می‌شود.

او تصریح کرد: به دلیل آن که برخی کاربران امکان خرید بلیت سفرهای نوروزی به ‌صورت اینترنتی برای آنان فراهم نیست، ۵۰ درصد بقیه بلیت سفرهای نوروزی به ‌صورت حضوری و از طریق دفاتر فروش بلیت عرضه می‌شود.

او خاطرنشان کرد: این طرح به ‌منظور سامان‌بخشی فرآیند پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی به مقاصد پرتقاضا در ایام تعطیلات نوروزی اجرا می‌شود.

اسدی بیان کرد: مردم استان قم در صورت مشاهده هر نوع تخلف و یا برای کسب اطلاعات سفر می‌توانند به عوامل نظارتی این معاونت مراجعه کنند و یا با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند.

۳۵ شرکت حمل‌ونقل مسافر ناوگان عمومی و ۸۰ دستگاه اتوبوس، به‌ صورت فعال در استان قم آماده ارائه خدمات سفر به کاربران هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122701803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha