آماده‌باش نوروزی مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از آماده باش نوروزی مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد. 

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر عباس جراحی علمداری روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی سازمان تامین‌اجتماعی در ایام نوروز و برای رفاه حال گردشگران و شهروندان به ویژه بیمه‌شدگان، طرح آماده‌باش نوروزی مراکز درمانی تامین‌ اجتماعی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۸ فروردین۱۴۰۳ با تشکیل ستاد نوروزی به اجرا در آمده است. 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان افزود: در ایام تعطیلات نوروز بیمارستان‌های امام حسین(ع) زنجان و بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر، به طور ۲۴ ساعته به ارائه خدمت به گردشگران خواهند پرداخت. متناسب با ظرفیت‌های مراکز درمانی ساز و کارهای ارائه خدمت به عموم شهروندان و بیمه شدگان تامین اجتماعی همزمان با سراسر کشور ارائه خواهد شد. 

او گفت: پیش بینی‌های لازم در مراکز درمانی انجام و روسای بیمارستانها به صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را نظارت و رصد خواهند کرد و در خصوص رفع مشکلات احتمالی به سرعت اقدام خواهند کرد. 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان تصریح کرد: طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی استان با نصب پلاکاردهای مخصوص و در مبادی ورودی شهرهای زنجان، ابهر، به مردم در خصوص ارائه خدمات درمانی مدنظر با ذکر نشانی مراکز و خدمات قابل ارائه اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

جراحی علمداری تاکید کرد: در مراکز درمانی به نحوی برنامه‌ریزی شده است که از بروز هرگونه کاستی و اختلال در زمینه خدمت‌رسانی به بیماران به ویژه در بخش اورژانس پیشگیری شود. 
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402122701871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha