جشنواره خیابان غذا در بجنورد برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از راه‌اندازی گذر فرهنگی و خیابان غذا در محل مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم بجنورد خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با اعلام این خبر بیان کرد: جشنواره خیابان غذا که هم‌زمان با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در مجاورت مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم بجنورد برگزار خواهد شد موجب افزایش شادی و نشاط اجتماعی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی برپایی رویدادهای فرهنگی اجتماعی را یکی از مقاصد تورهای بجنورد گردی در ایام نوروز دانست و افزود: این خیابان باهدف ترویج استفاده از غذاهای سنتی و سالم و معرفی غذاهای خانگی و همچنین معرفی صنایع‌دستی استان راه‌اندازی خواهد شد.

او ادامه داد: باتوجه‌به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز قبل از افطار صنایع‌دستی و سوغات و بعد از افطار غذاهای سنتی در این خیابان غذا به مسافران و علاقه‌مندان ارائه خواهد شد.

مستوفیان گفت: صنعتگران صنایع‌دستی که متقاضی دریافت غرفه در گذر فرهنگی و خیابان غذا هستند می‌توانند برای رزرو به اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122701905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha