تخصیص ۱۶۵ میلیارد ریال تسهیلات به صنایع‌دستی و گردشگری رفسنجان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صایع دستی شهرستان رفسنجان گفت: ۱۶۵ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی و گردشگری در رفسنجان اختصاص یافت.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، حسن حسینی بیان کرد: ۱۶۵ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی و گردشگری در رفسنجان به منظور حمایت از هنرمندان اختصاص یافت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رفسنجان بیان داشت: در راستای حمایت از هنرمندان صنایع دستی در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۲۷ فقره تسهیلات حمایتی به مبلغ ۷۵ میلیارد ریال و تعداد هشت فقره تسهیلات به مبلغ ۹۰ میلیارد ریال جهت تکمیل طرح‌های نیمه تمام گردشگری به متقاضیان واجد شرایط از محل اعتبارات تبصره ۱۸، مشاغل خانگی و کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان پرداخت شده است.

او با اشاره به لزوم حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی برای توسعه کسب و کارهای خرد خانگی و کارگاه های کوچک، شرط استفاده از این تسهیلات را مدرک شناسایی هنری از وزرات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عنوان کرد و گفت: هنرمندان صنایع‌دستی فاقد این مدرک برای تکمیل فرآیند مربوطه به اداره میراث فرهنگی شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122801963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha