اجرای بزرگ‌ترین فرش‌گل تبریز به مساحت ۶۰۰ متر مربع در میدان آذربایجان

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از اجرای بزرگ‌ترین فرش‌گل تبریز به مساحت ۶۰۰ متر مربع در میدان آذربایجان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، سیامک آسیایی امروز دوشنبه ۲۸ اسفندماه در جریان بازدید از روند اجرای طرح‌های گلکاری بهاری در سطح شهر طی سخنانی گفت: با توجه به اهمیت اجرای طرح‌های گلکاری بهاری در سطح شهر و تأثیر آن در زیباسازی جلوه بصری شهری، بزرگترین فرش‌گل تبریز به مساحت ۶۰۰ مترمربع در میدان آذربایجان تبریز در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز ادامه داد: نقش فضاهای سبز و اجرای طرح‌های گلکاری بهاری را در شادابی و سرسبزی شهر در آستانه نوروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که موجب زیبایی بصری و سلامت روحی و روانی شهروندان عزیز نیز می‌شود.

او میدان آذربایجان تبریز را از مناطق حساس و پرتردد شهر تبریز عنوان کرد و گفت: ایجاد فرش گل بزرگ در این میدان علاوه بر زیبایی‌های بصری و سرسبزی محیط، در معرفی هرچه بهتر تبریز به عنوان یکی از کلانشهرهای سرسبز و با نشاط در ایام نوروز و پیک سفرها عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122802036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha