نظارت بازرسان استانداری گلستان بر عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان نوروزی

رئیس کمیته ارزیابی و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان گفت: با توجه به دستور صریح استاندار گلستان مبنی بر نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام نوروز، بازرسانی از این اداره‌کل به شهرستان‌های سطح استان اعزام‌ شده‌اند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، هانی محمدی با اعلام این خبر گفت: نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها ازجمله بررسی وضعیت مبلمان شهری، آماده‌سازی فضای شهری و تفرج‌گاه‌ها متناسب با ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان از جمله موضوعاتی است که موردبررسی و نظارت بازرسان استانداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به اسکان بسیاری از مسافران نوروزی در مدارس و محل‌های اسکان، این نقاط نیز به لحاظ امکانات و رعایت موارد بهداشتی در معرض بازدید و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

او افزود: بازدید از تفرج‌گاه‌ها و همچنین جاذبه‌های مهم گردشگری، تاریخی و مراکز درمانی از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار بازرسان اداره‌کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قرار گرفته است.

محمدی با تأکید بر تلاش همه دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم به‌ویژه مسافران نوروزی تصریح کرد: با تدابیر انجام‌گرفته و همکاری فرمانداران و دیگر دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها انتظار می‌رود شرایط مناسبی برای میزبانی از مسافران نوروزی مهیا شود.

نظارت بازرسان استانداری گلستان بر عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان نوروزی

انتهای پیام/

کد خبر 1402122802064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha