آمادگی اسکان روزانه ۲۰هزار مسافر در همدان

مدیرکل میراث‌فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از آمادگی پذیرش ۲۰هزار نفر مسافر نوروزی در هر شبانه روز در این استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، محسن معصوم‌علیزاده دوشنبه ۲۸ اسفندماه در آیین افتتاح ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان،‌ ضمن تبریک بهار قرآن و بهار طبیعت، بیان کرد: تمام اعضای ستاد و نمایندگان آنها در مجتمع عین‌القضات همدانی مستقر و به مسافران خدمات ارائه خواهند داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان ادامه داد: در نوروز ۱۴۰۳ حدود ۱۲۰ برنامه نوروزگاهی در سراسر استان همدان اجرا می‌شود تا محیطی شاد با رعایت شئونات ماه رمضان برای مردم رقم بخورد.

او اضافه کرد: هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان، انتظامی و امنیتی شکل گرفته و استان همدان آمادگی کامل برای پذیرش مسافران نوروزی را دارد.

معصوم‌علیزاده اظهار کرد: در ایام نوروز ۱۳۰ جایگاه سوخت در مسیرهای اصلی و فرعی استان به مسافران خدمات ارائه می‌دهند و ۵۲ مجتمع خدماتی در مسیرهای ورودی و خروجی استان میزبان مسافران نوروزی خواهند بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان تصریح کرد: برای رفاه حال مسافران در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، افطاری ساده در تمام مجتمع‌های خدماتی به مسافران ارائه می‌شود تا از تقارن ماه پر فضیلت رمضان و نوروز باستانی نهایت بهره را ببرند.

او با بیان اینکه ۲۸ نمایشگاه‌ صنایع‌دستی در سراسر استان همدان دایر و به معرفی هنر دست هنرمندان همدانی می‌پردازند، گفت: تلاش می‌کنیم سفری خاطره‌انگیز برای مسافران نوروزی پایتخت تاریخ و تمدن رقم بزنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122802087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha