رفع خطر از نقاط حادثه‌خیز همدان به ۳۱ نقطه افزایش یافت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از رفع خطر ۳۱ نقطه حادثه خیز استان همدان به منظور کاهش بار ترافیکی و تصادفات نوروزی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، محسن معصوم علیزاده با اشاره به جلسه خدمات سفر به صورت وبیناری با حضور رئیس‌جمهوری و استاندار همدان، اظهار کرد: با ورود استاندار و همکاری ادارات متولی مربوطه خوشبختانه با افزایش ۵۰درصدی نقاط حادثه‌خیز رفع خطر شده این نقاط از ۲۱ منطقه به ۳۱ نقطه امن افزایش پیدا کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با بیان این نکته که همچنان سفرهای جاده‌ای بیشترین سهم را در جابه‌جایی مسافران نوروزی در مقایسه با صنعت هوایی و ریلی دارد، افزود: در همین راستا اصلاح نقاط حادثه‌خیز و جلوگیری از تصادفات نوروزی از مهم‌ترین اولویت‌های استان در راستای فراهم کردن شرایط امن سفر برای مسافران است.

این مقام مسئول بر رعایت دقیق قوانین رانندگی در برای سفر ایمن نوروزی تاکید کرد و گفت: خواستار توجه مردم و مسافران به توصیه های پلیس و دیگر دستگاه‌های خدماتی و امدادی هستیم.

معصوم علیزاده همچنین از فعالیت بیش از ۸۵ اکیپ پلیس بر نظارت ترددها در مسیرهای ورود و خروج به شهرستان‌های همدان اشاره کرد و ادامه داد: به منظور ارائه خدمات اضطراری نیز ۴۵ پایگاه هلال احمر در مسیر ورودی و خروجی شهرهای استان همدان فعال هستند.

او تاکید کرد: در حوزه سفرهای نوروزی مسائل مهمی وجود دارد که اولین مسئله ایمنی است که تمام موارد را باید رعایت کنیم تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122902163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha