دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان رسماً آغاز به‌کار کرد

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان، دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان ویژه نوروز ١٤٠٣ رسماً آغاز به‌کار کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، کیومرث حبیبی روز سه‌شنبه ٢٩ اسفندماه ١٤٠٢ در آئین افتتاح این دبیرخانه گفت: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر متشکل از ١٢ کمیته تخصصی است که حدودا از دو ماه پیش اقدامات خود را به‌صورت غیررسمی برای نوروز ١٤٠٣ آغاز کرده است.

معاون عمرانی استانداری کردستان اظهار کرد: این ستاد در قالب کمیته‌های حمل‌ونقل، خدمات امدادونجات، انتظامی- امنیتی و ترافیک شهری، هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اسکان و رفاه، برنامه‌ریزی و آمار، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی و عملکرد، کمپین ۳۰-۶۰ استراحتگاه‌های بین‌راهی، رسیدگی به شکایات، بهداشت- سلامت و محیط زیست، کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات امور فرهنگی و فضای مجازی سازمان‌دهی شده‌اند.

او ایام نوروز را فرصتی مغتنم برای معرفی توانمندی‌های گردشگری استان عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات مناسب به گردشگران و معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان می‌تواند موجبات رضایت و ماندگاری مسافران را فراهم کند.

گفتنی است، دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان از ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۲۳ فرودین‌ماه ۱۴۰۳ به ریاست استاندار کردستان و به دبیری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به هموطنان و گردشگران است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122902165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha