ثبت ۲میلیون و ۸۰۰هزار نفر شب اقامت در مازندران قبل از نوروز ۱۴۰۳

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران ۲میلیون و ۸۰۰هزار نفر شب اقامت در مازندران قبل از نوروز ۱۴۰۳ ثبت شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسین ایزدی سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ اقامت مسافران در اقامتگاه‌های رسمی،غیر رسمی و اضطراری را ۲میلیون و ۸۰۸ هزار و ۸۵۴ نفر شب اعلام کرد و افزود: از ۲۳ تا ۲۸ اسفند ماه ۲میلیون ۸۰۸هزار و ۸۵۴ نفر شب در اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری اقامت کردند که از این میزان اقامت ۶۷۳هزار و ۵۸۹ نفر معادل ۲۳ درصد در مراکز رسمی استان ثبت شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، تعداد کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی را بیش از ۳۲۷ هزار و نفر اعلام کرد؛ گفت: از میان جاذبه‌های متعدد مازندران تاکنون جاذبه‌های دست‌ساز، طبیعی و تفریحی به ترتیب با ۹۶هزار و ۳۲۴نفر، ۱۲۸هزار و ۱۲۱ نفر و ۲۳هزار و ۲۹۴ نفر بیشترین تعداد بازدیدکننده را به خود اختصاص دادند.

ایزدی با بیان این مطلب که حضور گردشگران در مازندران بیش از سال‌های گذشته خواهد بود، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی مستقر در ستاد سفر مازندران آمادگی کامل برای ارائه خدمات به گردشگران را دارند.

او از گردشگران خواست به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و ایستگاه‌های مستقر در ورودی شهرها مراجعه کرده و با اطلاع کافی و برنامه‌ریزی بهتر راهی مقاصد خود شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122902188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha