استقبال از مسافران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری مطلوب باشد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: استقبال از مسافران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری مطلوب و در شأن گردشگران باشد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌تقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری روز سه‌شنبه ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ ستاد اجرایی خدمات سفر استان تأکید کرد: این استان هم‌اکنون برای هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی در آماده‌باش صددرصد قرار دارد و هریک از فرمانداران، بخشداران، دهیاران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان باید در محل کار خود حاضر باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تمامی امکانات و تجهیزات استان برای مقابله با سیلاب و مهار خسارت‌های احتمالی ناشی از آن بسیج شده است.

او تصریح کرد: در این راستا هریک از فرمانداران، بخشداران، دهیاران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری باید در محل کار خود حاضر باشند.

حیدری یادآور شد: از امروز معاونان استاندار چهارمحال و بختیاری در تمامی شهرستان‌ها حضور میدانی پیدا می‌کنند و بر اموری مانند آمادگی در خصوص سیلاب، استقبال از مسافران نوروزی، نحوه فعالیت بازارچه‌ها و نمایشگاه‌ها و بازدید از جاده‌های ارتباطی نظارت دارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پلیس، جمعیت هلال‌احمر و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در جاده‌های استان حضور داشته باشند و چراغ‌های گردان خودروهای این دستگاه‌های اجرایی روشن باشد تا خدمات بهتری به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122902195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha