متخصص‌ها و فوق تخصص‌های بیمارستان‌های قائم‌شهر طبق برنامه خدمات‌رسانی می‌کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه بیمارستان‌های شهرستان قائم‌شهر آمادگی دارد و تمام متخصص‌ها و فوق تخصص‌ها طبق برنامه خدمات رسانی می‌کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، فرهاد غلامی امروز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان قائم‌شهر که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران برگزار شد، گفت: وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی در ایام تعطیلات در طول سال اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان دارد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه چهار پایگاه ثابت،دو پایگاه سیار و دو آمبولانس در شهرستان مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: ۵۷ پرسنل در اورژانس خدمات‌رسانی می‌کنند.

غلامی با اشاره به بیمارستان رازی قائم‌شهر، گفت: با توجه به بیمارستان رازی در شهرستان کمترین مشکل را دارد و بیمارستان برای خدمات رسانی به بیماران اورژانسی و بستری، آمادگی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه بیمارستان‌های شهرستان آمادگی دارد تمام متخصص‌ها و فوق تخصص‌ها طبق برنامه معرفی و خدمات‌رسانی می‌کنند، افزود: بخش دیالیز نیز آماده ارائه خدمات به بیماران کلیوی است.

او بیان کرد: ۱۰ داروخانه شبانه روزی در قائم‌شهر برای خدمات دارویی آماده فعالیت است.

غلامی با بیان اینکه بیمارستان رازی قائم‌شهر بیمارستان مرکزی این شهرستان، جویبار، سوادکوه و کیاکلا است، افزود: این شهرستان‌ها بیماران را در زمان نیاز به این بیمارستان اعزام کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به افزایش ۱۰ درصدی تصادفات در این چند روز در استان اشاره کرد.

او خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات مالی و بودجه‌ای دانشگاه با این وجود در بحث بهداشت و درمان و دیالیز خدمات خوبی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122902223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha