ششمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان سرخه برگزار شد

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه گفت: ششمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان سرخه برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، حسن عربی گفت: با توجه به شروع پیک مسافرت‌های نوروزی، ششمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران شهرستان سرخه به ریاست فرماندار و حضور کلیه اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه گفت: مقرر شد تا برای کاهش تصادفات جاده‌ای در محور سمنان به فیروزکوه کمپین ۳۰-۶۰ در جایگاه سوخت زیاری واقع در روستای افتر راه‌اندازی شود تا با ایجاد آن زمینه، تصادفات در این محور کاهش یابد.

 او افزود: به دستور فرماندار محترم در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز، در روستاهای مومن‌آباد، عبدالله‌آباد و افتر خودروهایی با چراغ گردان مستقر شوند تا بازدارنگی از سرعت غیر مطمئنه ایجاد شود.

عربی گفت: در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ۱۴۰۳ به‌صورت مستمر نظارت بر نانوایی‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی این شهرستان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha