نوروزگاه‌های عشایری در استان اردبیل برپا شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برپایی نوروزگاه‌های عشایری با همکاری اداره کل امور عشایری استان در ورودی شهرها خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ گفت: در آستانه آغاز سال نو و با همکاری اداره کل امور عشایری استان، نوروزگاه‌ها و چادرهای عشایری در ورودی شهرها برپا شده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان به شکل‌های مختلفی به ویژه برای گردشگران ورودی به استان انجام می‌شود و برپایی چادرهای عشایری در همین راستا و به منظور معرفی زندگی عشایری استان به عنوان یک جاذبه و میراث مهم اتفاق افتاده است.

حاتم طهماس‌پور مدیرکل امور عشایری استان اردبیل نیز در این مورد گفت: در این نوروزگاه‌ها و چادرهای عشایری، تولیدات و توانمندی و سبک زندگی عشایر استان به‌نمایش گذاشته شده می‌شود.

او افزود: برپایی نوروزگاه‌های عشایری همچنین فرصتی مغتنم برای نمایش توانمندی‌های تولیدی و معرفی ظرفیت‌های اقتصادی عشایر و همچنین عرضه محصولات این جامعه تولید کننده و زحمتکش به مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha