افزایش تردد در محورهای کردستان/ زمینه خدمات‌رسانی شایسته به گردشگران نوروزی فراهم است

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری کردستان گفت: در حال حاضر تردد در محورهای استان افزایش یافته و انتظار می‌رود میزان رفت و آمد در روزهای آینده بیشتر شود.

به‌ گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، کیومرث حبیبی روز چهارشنبه یکم فروردین‌ماه ١٤٠٣ در این‌باره اظهار کرد: همه دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ایام نوروز برای ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران در آمادگی کامل قرار دارند.

معاون عمرانی استاندار کردستان با بیان اینکه زمینه خدمات‌رسانی مطلوب و شایسته به گردشگران نوروزی در استان فراهم شده است، افزود: در حال حاضر مرکز اقامتی استان کردستان با ظرفیت اسکان بیش از شش هزار و پانصد نفر در شبانه‌روز مشغول فعالیت هستند و فراهم نمودن چندین برابر این ظرفیت با همکاری اعضای ستاد به‌صورت موقت برای ایام تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی شده است.

او با اشاره به اینکه زمینه‌های توسعه گردشگری و میراثی در کردستان در یک‌سال اخیر نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا کرده است، عنوان کرد: زیرساخت‌های فعلی گردشگری در کردستان کافی نیست و فراهم کردن و تقویت زیرساخت‌های گردشگری به ‌منظور جذب بیشتر گردشگران در دستور کار قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان یادآور شد: توسعه حوزه راه و حمل و نقل شامل راه‌اندازی فرودگاه سقز، افزایش پروازهای سنندج و راه‌اندازی ایستگاه راه‌آهن سنندج_تهران نیز از جمله مواردی بوده که در یک سال اخیر به شدت مورد توجه استان قرار گرفته است.

حبیبی ضمن تقدیر از دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم ضمن فراهم نمودن مقدمات سفری ایمن و به‌یادماندنی، از ظرفیت‌های موجود در مسیر توسعه پایدار گردشگری و رونق اقتصادی استان به خوبی بهره بگیریم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha