اجرای بیش از ۱۸۰ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری قزوین در طرح ویژه نوروز

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از اجرای بیش از ۱۸۰ بازید از تاسیسات گردشگری این استان از تاریخ ۱۵ اسفند تا پایان ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین علیرضا خزائلی روز چهارشنبه یکم فروردین ۱۴۰۳ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز و بهار طبیعت با اعلام این خبر گفت: به‌دنبال نظارت ویژه و مستمر بر نحوه ارائه خدمات تاسیسات گردشگری به گردشگران و میهمانان ورودی به استان از تاریخ ۱۵ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ بیش از ۱۸۰ بازدید مشترک توسط اعضای کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری استان با حضور بازرسان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، بهداشت، دامپزشکی، راهداری، صمت، تعزیرات حکومتی، ستاد اقامه نماز، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و پلیس اماکن انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین اظهار کرد: در این بازدیدها مواردی از جمله کمیت و کیفیت مواد اولیه غذایی، رعایت اصول بهداشتی، گرانفروشی و کم‌فروشی، وضعیت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، رعایت شئونات اسلامی به‌ویژه حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، سوخت‌رسانی و ... بررسی می شود.

او خاطرنشان کرد: طی این مدت ۱۲ اخطار کتبی، ۲۶ اخطار شفاهی برای واحدهای دارای تخلف صادر و ۹ پرونده تخلف نیز توسط بازرسان تعزیرات حکومتی تشکیل شده‌است.

خزائلی تصریح کرد: نظارت و پایش تأسیسات گردشگری استان تا پایان تعطیلات نوروز به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در ارائه خدمات با واحدهای خاطی برخورد جدی خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین یادآور شد: گردشگران عزیز میتوانند شکایات ، نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با ارائه خدمات در تاسیسات گردشگری در  سامانه ملی سفر به شماره  ۰۹۶۲۹ ثبت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha