۱۷ تاسیسات گردشگری میزبان گردشگران در اسدآباد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسدآباد گفت: ۱۷ تاسیسات گردشگری در سطح شهرستان اسدآباد شامل مجتمع‌های گردشگری، سفره‌خانه‌های سنتی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و میهمان‌پذیر و رستوران‌های بین راه در این شهرستان آماده خدمت‌رسانی به گردشگران هستند.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، کامران اکبری شایگان عصر سه‌شنبه ۲۹ اسفندماه در حاشیه مراسم استقبال از گردشگران نوروزی گفت: ۱۷ تاسیسات گردشگری در سطح شهرستان اسدآباد شامل مجتمع‌های گردشگری، سفره‌خانه‌های سنتی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و میهمان‌پذیر و رستوران‌های بین راه در شهرستان آماده خدمت‌رسانی به گردشگران هستند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسدآباد اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای روستاهای هدف گردشگری ملحمدره، ترخین آباد و حبشی و روستای گردشگر پذیر کوانج بوده که این روستاها از جاذبه‌های طبیعی بسیار زیبا برای استقبال از میهمانان و گردشگران نوروزی برخوردار هستند.

او افزود: روستای گردشگری ملحمدره معروف به ماسوله غرب کشور دارای یک مجتمع گردشگری، یک سفره‌خانه سنتی و دو خانه بوم‌گردی بوده ضمن اینکه یک واحد خانه بوم‌گردی نیز در روستای گردشگری ترخین آباد دارای فعالیت است.

اکبری شایگان خاطرنشان کرد: شهرستان اسدآباد دارای ۱۵۰ اثر تاریخی و فرهنگی است که تاکنون از این تعداد آثار ۵۹ اثر ثبت فهرست آثار ملی کشور شده است.

 حسین علی شرکائی فرماندار اسدآباد هم با بیان اینکه تمامی مقدمات لازم برای میزبانی از میهمانان نوروزی در شهرستان پیش بینی شده است،اظهار کرد: ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، صنایع دستی، قابلیت‌ها و توانمندی‌های این شهرستان است‌.

او افزود: شهرستان اسدآباد با داشتن طبیعت زیبا، جاذبه‌ها و چشم‌اندازهای زیبا ، بقاع و امامزاده‌ها و روستاهای هدف گردشگری آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha