تخفیف ۳۰ درصدی مراکز اقامتی تاسیسات گردشگری همدان

رئیس جامعه هتل‌داران استان همدان از آمادگی مراکز اقامتی و تمامی تاسیسات گردشگری استان و تخفیف ۳۰ درصدی برای مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، شهرام شیروانی امروز اول فروردین ماه ۱۴۰۳ گفت: تمامی مراکز اقامتی، تاسیسات گردشگری و  رستوران‌های دارای مجوز استان  فعال بوده و آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی هستند.

رئیس جامعه هتل‌داران استان همدان افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز برای گردشگرانی که استان همدان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند تخفیف ۳۰ درصدی در نظر گرفته شده است.

او تاکید کرد: تاسیسات گردشگری استان با در نظر گرفتن موازین شرعی و قانونی مرتبط با ایام ماه مبارک رمضان فعالیت خود را برای پذیرایی از مسافران خواهند داشت و از عموم هموطنان دعوت می‌شود که استان همدان  را به عنوان مقصد سفر نوروزی خود انتخاب کنند.

شیروانی ادامه داد: استان همدان با بیش از ۱۷هزار تخت اقامتی رسمی میزبان میهمانان نوروزی است و این ظرفیت مهم در کنار سایر تاسیسات متعدد گردشگری مانند مراکز تفریحی، تاریخی و توریستی گنج‌نامه و علیصدر پتانسیل منحصربه‌فردی را برای پذیرایی از گردشگران ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha