پاسخگویی سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ به بیش از یکصد هزار مراجعه و تماس مردمی

سامانه ملی سفر۰۹۶۲۹ همزمان با ایام منتهی به نوروز سال ۱۴۰۳، حدود یکصد و نه هزار مراجعه و تماس از سوی گردشگران و مسافران نوروزی را ثبت کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، سامانه ملی سفر همچون سال‌های گذشته، در ایام انتهایی سال ۱۴۰۲ که با روزهای ماه مبارک رمضان مصادف شده بود، در راستای هم‌افزایی با برنامه‌های ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، به صورت شبانه‌روزی به رفع نیازهای اطلاعاتی گردشگران و مسافران و ثبت و پیگیری نظرات ، انتقادها ، شکایات و تقدیرهای مردم از خاطره‌سازان سفر پرداخت.

در زمان اجرای طرح نوروزی سامانه ۰۹۶۲۹ که از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شده است تا پایان روز یکم فروردین سال جدید، به یکصد و ۹ هزار و ۷۸۹ مراجعه و تماس در حوزه‌های مختلف گردشگری از جمله اطلاعات راه‌ها، وضعیت آب و هوا و راه های کشور، جاذبه‌های گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، امداد خودرو و اماکن پذیرایی و مراکز خدمات رفاهی از طریق سایت و مرکز تماس سامانه پاسخ داده شد.

بر اساس اطلاعات ثبت شده در بازه زمانی مذکور، بیشترین تماس‌های گرفته شده با سامانه ملی سفر، به ترتیب به درخواست گردشگران در زمینه آگاهی از وضعیت جوی، اطلاعات راه‌ها و وضعیت ترافیکی جاده‌های مواصلاتی کشور و همچنین اماکن گردشگری اختصاص داشت.

اماکن اقامتی، صدور اسناد و مدارک بین المللی رانندگی و خودرو، امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و شکایات، نظرات و قدردانی مسافران از مراکز مختلف در جایگاه های بعدی قرار دارند.

گردشگران و مسافران می توانند خدمات مورد نیاز خود در زمینه اطلاعات جاذبه‌های مختلف گردشگری، وضعیت راه‌ها و جاده‌ها، هواشناسی، اماکن اقامتی، موزه‌ها و فرهنگسراها، اماکن پذیرایی، امداد خودرو، دفاتر خدمات ‌مسافرتی، صدور اسناد و … را با شماره گیری تلفن ۰۹۶۲۹ در تمامی ساعات شبانه روز دریافت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200191
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha