ظرفیت ۱۰ هزار نفری اماکن عمومی برای اسکان مسافران نوروزی در یزد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از آمادگی کامل استان یزد برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: با همکاری مساجد و حسینیه‌ها و در محل‌های پارک‌ها و نمایشگاه دائمی یزد ظرفیت اسکان ۱۰ هزار نفر فراهم آمده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، سیدمحمد رستگاری از آمادگی کامل استان یزد برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد و اظهار کرد: اماکن متعددی در استان برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد خدمات سفر استان یزد افزود: در حدود ۱۰ هزار ظرفیت اسکان برای مسافران نوروزی در چادرهای شهرداری، حسینیه‌ها، پارک‌ها، محل نمایشگاه دائمی یزد، فضای مجتمع‌ها و کمپ‌های کویری فراهم شده است.

او ادامه داد: متولیان مکان‌های عمومی برخی از خدمات لازم، از جمله لوازم مورد نیاز چادر، خدمات سرمایشی گرمایشی، دسترسی به آب جوش، سرویس بهداشتی و حمام را تا حد امکان برای مسافران نوروزی فراهم کردند.

رستگاری خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی می‌تواند برای اسکان در اماکن فراهم شده با شماره ۰۲۵۳۳۵۲۱ و سامانه yazdcity.ir/1403  اطلاعات کامل را کسب کنند تا به صورت برنامه‌ریزی شده به استان و شهر یزد سفر کنند و از فضاهای فراهم شده به نحو احسن استفاده ببرند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: با توجه به اینکه این روزها شرایط آب و هوایی متغیر پیش‌بینی شده است و هشدارهایی در خصوص طوفان و بارندگی داده شده است از مسافران انتظار داریم با آمادگی مهیای سفر شوند.

او در بازدید از روند آماده‌سازی اماکن عمومی ویژه اسکان مسافران نوروزی، حسینیه چهارده معصوم و محل نمایشگاه یزد خاطرنشان کرد: استان یزد آمادگی کامل در پذیرایی، خدمات‌رسانی و اسکان مسافران نوروزی در سال ۱۴۰۳ دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha