برپایی ایستگاه راهنمای گردشگران در ورودی شهر صحنه

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان صحنه از برپایی ایستگاه راهنمای گردشگران در ورودی شهر صحنه خبرداد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، سعید بروشان روز پنجشنبه ۲ فروردین‌ماه اظهارکرد: به منظور ارائه خدمات بهتر به گردشگران نوروزی ایستگاه راهنمای گردشگران توسط میراث‌فرهنگی شهرستان در ورودی شهر صحنه برپا شده‌است. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان صحنه تصریح کرد: در این نمایشگاه مناطق دیدنی شهرستان را به گردشگران نوروزی معرفی خواهیم‌کرد و کتابچه‌ها و برشورهایی را در اختیارشان قرار می‌دهیم. 

او افزود: دو نفر از راهنمایان گردشگری شهرستان صحنه دراین ایستگاه مستقر شده‌اند تا بتوانند یک معرفی مناسب از شهرستان را به گردشگران داشته‌باشند. 

بروشان با بیان اینکه علاوه بر میراث‌فرهنگی سایر دستگاه‌ها نیز در ورودی شهر صحنه با برپایی ایستگاه‌هایی به گردشگران خدمات ارائه می‌دهند، گفت: نیروهای هلال‌احمر و نیروی‌انتظامی نیز در ورودی شهر مستقر شده‌اند. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان صحنه تاکید کرد: برپایی خیمه‌نماز، ایجاد فضای‌بازی برای کودکان، ایستگاه سلامت، آموزش کمک‌های اولیه و ... از دیگر فعالیت‌هایی است که در ورودی شهر به گردشگران نوروزی ارائه می‌شود. 

او در ادامه از افزایش حجم ورودی گردشگران نوروزی به این شهرستان خبرداد و گفت: باتوجه به اینکه بارش‌ها در سطح استان به اتمام رسیده، بنابراین شاهد افزایش ورود گردشگران به شهرستان هستیم. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha