مسافران نوروزی مورد استقبال کودکان مبتلا به سندروم داون قرار گرفتند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: مسافران و گردشگران نوروزی در فرودگاه سنندج مورد استقبال گرم کودکان مبتلا به سندروم داون قرار گرفتند.

به‌گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد روز پنجشنبه ٢ فروردین‌ماه ١٤٠٣ در این آیین که با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری کردستان، فرماندار سنندج  و جمعی از مدیران استان و شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کودکان مبتلا به سندروم داون با حضور در فرودگاه سنندج، ضمن خوش آمدگویی با اهدا شاخه گل به مسافران و گردشگران از آن‌ها استقبال کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود:  شهرستان سنندج از شهرستان‌های گردشگرپذیر استان است که گردشگران بی‌شمار از نقاط مختلف کشور به آن سفر می‌کنند.

او عنوان کرد: حضور گردشگران در این شهرستان از روزها قبل از تحویل سال جدید آغاز شده است و مسافران در این شهرستان حضور یافته‌اند.

مهرزاد یادآور شد: خوشبختانه اکنون همه دستگاه‌های مسئول در امر سفر نوروزی در استان حضور فعالی دارند و با تمام توان در حال خدمت به مسافران نوروزی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha