ظرفیت‌های بالقوه گردشگری ایلام با مشارکت مردم بالفعل شود

استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت‌های استان در همه حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی، گفت: استان ایلام ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد که با مشارکت مردم و حمایت و پشتیبانی مسئولان این ظرفیت‌ها بالفعل خواهد شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام، حسن بهرام‌نیا روز پنجشنبه دوم فروردین ۱۴۰۳ در آیین افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات‌محلی نوروزی استان اظهار کرد: توجه به بحث صنایع‌دستی و گردشگری، اشتغال، رونق اقتصادی و توسعه را به دنبال دارد و در سفره مردم تاثیر خود را نشان خواهد داد.

استاندار ایلام افزود: حمایت مسئولان از صنتعگران بخش‌های مختلف از جمله هنرمندان صنعتگر صنایع دستی باعث افزایش تولیدات داخلی و گامی محکم در مسیر تحقق شعار سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

او با قدردانی از صنعت‌گران استان و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای حمایت و پشتیبانی از صنعت‌گران استان، خاطرنشان کرد: وجود ۳۳ رشته صنایع‌دستی گویای هنرنمایی صنعتگران استان است که تاریخ و هویت استان و هنر و هنرنمایی مردم استان را در سطح کشور معرفی می‌کنند.

بهرام‌نیا با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ «جهش تولید با مشارکت مردم» که توسط مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است، گفت: حمایت کارگزاران و خدمت‌گذاران دولت از صنعت‌گران و هنرمندان به‌طور قطع منجر به تولید محصولات بیشتر می شود و این افزایش تولیدات نیز حرکت در مسیر تحقق شعار سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

استاندار ایلام عنوان کرد: بر اساس شعار سال ۱۴۰۳، هم‌افزایی از سوی مسئولان استانی و فعالیت بیشتر صنعت‌گران برای محقق شدن شعار سال ضروری است.

او افق پیش‌روی استان در حوزه گردشگری و صنایع دستی را بسیار امیدبخش و مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: سال گذشته استان ایلام، استان،نوظهور گردشگری در کشور شناخته شد.

بهرام‌نیا از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام در برپایی نمایشگاه‌ها، اقامت‌گاه‌ها و آماده‌سازی بوم‌گردی‌ها قدردانی کرد و ضمن تاکید بر نظارت‌ها، خواستار تقویت فضای مفرح و پرنشاط برای همشهریان و مهمانان نوروزی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha