بازدید دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر زنجان از ستاد اسکان فرهنگیان

در دومین روز از سال نو، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان  به همراه مسئولان استانی از اسکان گردشگران در ستاد اسکان فرهنگیان بازدید کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی روز ۲ فروردین ماه به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و مدیر کل آموزش و پرورش استان، رئیس اماکن  استان زنجان و سایر اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان امروز از ستاد اسکان فرهنگیان زنجان بازدید کرده و از نزدیک با امکانات این محل اسکان آشنا شدند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان ضمن مطلوب ارزیابی کردن وضعیت موجود این ستاد اظهار امیدواری کرد: ستاد اسکان نوروزی استان بتواند خدمات قابل قبولی را به میهمانان نوروزی که به زنجان سفر می کنند، ارائه کند.

او افزود: خوشبختانه به همت همه اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر در حوزه خدمات‌رسانی به جامعه گردشگران، تمام امکانات و تمهیدات لازم را برای میزبانی تهیه‌شده است.

صفوی در جریان این بازدید، روند ارائه خدمات به مسافران نوروزی را بررسی و از عملکرد مطلوب ستاد اسکان فرهنگیان و زحمات شبانه‌روزی اعضای ستاد اسکان آموزش و پرورش تقدیر کرد.

بازدید دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر زنجان از ستاد اسکان فرهنگیان

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان زنجان نیز گفت: امسال در قالب ۱۰ پایگاه اسکان، ۳۵ مدرسه با ۲۷۵ کلاس درسی برای پذیرش مهمانان نوروزی در زنجان آماده شده است.

او با یادآوری اینکه با توجه به تقارن ماه رمضان و عید نوروز توصیه‌های لازم در مراکز اسکان‌ مبنی بر رعایت حال شهروندان و روزه‌داران شده است، گفت: ما ملزم به پذیرش گردشگرا و ارائه خدمات به آنها هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha