برپایی نمایشگاه و ورکشاپ صنایع‌دستی در موزه باستانشناسی مردان نمکی

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان زنجان از برپایی نمایشگاه و ورکشاپ صنایع‌دستی در موزه باستانشناسی مردان نمکی در راستای حفظ ارزش‌های تاریخی و میراث معنوی و حمایت از تولیدکنندگان هنرهای سنتی استان خبر داد.  

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید میکائیل موسوی روز جمعه ۳ فرودین ماه ۱۴۰۳گفت: همزمان با سفرهای نوروزی و در راستای معرفی فرهنگ، هنر و تاریخ میراث ملموس و ناملموس استان، نمایشگاه و ورکشاپ صنایع‌دستی در موزه باستانشناسی مردان نمکی برپا شده است.  

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان زنجان افزود: این نمایشگاه از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ فعالیت خود را آغاز کرده و تا ۱۲ فرودین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.  

او گفت: استان زنجان از دیرباز تاکنون یکی از مناطق پر ظرفیت کشور در حوزه صنایع‌دستی است و به عنوان شهر جهانی ملیله در فهرست شهرهای جهانی صنایع‌دستی قرار گرفته است.  

موسوی ادامه داد: با توجه به استقبال هرساله گردشگران نوروزی از موزه‌های شهرستان زنجان، نمایشگاه صنایع‌دستی هنرمندان این شهر هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha