جشنواره نوروزنامه در مجموعه پل معلق مشگین‌شهر آغاز شد

جشنواره سه روزه نوروزنامه در قالب نوروزگاه و به مناسبت فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان در محل پل معلق مشگین‌شهر آغاز شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، شامگاه پنجشنبه دوم فروردین ماه ۱۴۰۳ جشنواره نوروزنامه با همت مجموعه پل معلق مشگین‌شهر و در قالب برنامه‌های نوروزگاه با حضور هنرمندان و چهره‌های ملی و استانی آغاز شد.

حسن محمدی ادیب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این مراسم گفت: باتوجه به حضور گردشگران نوروزی در شهرستان مشگین‌شهر برگزاری جشن نوروزنامه اتفاق مبارکی در راستای استقبال بهتر از مسافران نوروزی و گرامیداشت ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان است. 

او افزود: استان اردبیل مجموعه‌ای از جاذبه‌های متنوع تاریخی، فرهنگی و طبیعی است که شهرستان مشگین‌شهر نیز بسیاری از این جاذبه‌ها را در دل خود قرار داده و یکی از مقاصد گردشگری کشور در طول سال است. 

محمدی ادیب تاکید کرد: بسیاری از جاذبه‌های منحصر به فرد دنیا مانند داغ‌ترین آب‌معدنی، مرتفع‌ترین دریاچه و محوطه باستانی ۷هزارساله شهر یئری در استان اردبیل و شهرستان مشگین‌شهر قرار دارند که تنها گوشه‌ای از جاذبه‌های این منطقه هستند و از علاقه‌مندان دعوت می‌کنیم با سفر به استان اردبیل از این جاذبه‌ها بازدید کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: طی بازدیدی که امروز از تاسیسات گردشگری و واحدهای خدمات‌رسان شهرستان مشگین‌شهر داشتیم‌ این شهرستان هم مانند سایر نقاط استان آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است و هم‌وطنان می‌توانند با آسودگی خیال در تعطیلات نوروزی استان اردبیل را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha