تویسرکان با ۱۰ مرکز اقامتی آماده پذیرش گردشگران است

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تویسرکان از آمادگی ۱۰ مرکز اقامتی با ظرفیت ۳۵۰ تخت برای جذب گردشگران نوروزی خبرداد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، اسحاق ترکاشوند در حاشیه بازدید سرپرست فرمانداری تویسرکان از مراکز اقامتی شهرستنان گفت: در دومین روز از فروردین‌ماه سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان، معاونین و تعدادی از رؤسای ادارات از تاسیسات گردشگری شهرستان بازدید کردند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تویسرکان گفت: در جریان این بازدید فرماندار شهرستان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر و کمیته‌های یازده‌گانه آن، شرایط عمومی شهرستان را به منظور ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به گردشگران و مسافران در ایام نوروز مطلوب ارزیابی کرد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات شهرستان تویسرکان گفت: تویسرکان با ۱۰ مرکز اقامتی رسمی و غیررسمی شامل هتل، اقامتگاه بوم‌گردی، خانه مسافر، خانه معلم و مهمانسرای ادارات با بیش از ۳۵۰ تخت ظرفیت و دو سفره‌خانه سنتی شامل سفره خانه سنتی آراد و صاحبدلان با ۲۰۰ نفر ظرفیت آماده میزبانی از گردشگران و مسافرانی هستند که تویسرکان را بعنوان مقصد خود در این ایام انتخاب کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha