بازدید بیش از ۴۶هزار گردشگر از اماکن گردشگری لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا اول فروردین جاری بیش از ۴۶هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی این استان بازدید کردند.

به گزارش میراث آریا به نقل روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور روز پنجشنبه ۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ اظهار کرد: از ابتدای ۲۵ اسفندماه تاکنون این میزان گردشگر از اماکن تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان بازدید کرده‌اند.

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان افزود: محوطه تاریخی گردشگری باغ گلستان و قلعه فلک‌الافلاک، آبشار بیشه، خانه‌های تاریخی استان در شهرهای مختلف، آثار تاریخی و آبشار نوژیان، در صدر این بازدیدها هستند.

او اضافه کرد: با توجه به اقدامات انجام شده و آمادگی استان برای حضور گردشگران، پیش‌بینی می‌شود در تعطیلات نوروزی امسال گردشگران بیشتری نسبت به سال‌های گذشته از اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان بازدید کنند.

حسن‌پور تصریح کرد: برای سهولت و دسترسی بیشتر گردشگران برای آشنایی با استان اپلیکیشن لرستان سفر طراحی و در دسترس عموم قرار گرفته و گردشگران می‌توانند علاوه بر آشنایی بیشتر با جاذبه‌های گردشگری لرستان، برای تهیه بلیط اماکن تاریخی و موزه‌ها، از اپلیکیشن‌ها و تارنمای تهیه بلیت استفاده کنند

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha