شاهد شرایط مناسبی در میزبانی از گردشگران نوروزی اردبیل هستیم

اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل با تشکیل جلسه در محل دبیرخانه ستاد هماهنگی‌های لازم را برای ادامه تعطیلات نوروزی بررسی کردند.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، قبل از ظهر امروز سوم فروردین ماه ۱۴۰۳ با تشکیل جلسه ستاد خدمات سفر استان اردبیل در محل دبیرخانه ستاد در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی هماهنگی‌های لازم برای ادامه سفرهای نوروزی انجام شد.

قائم مقام ستاد خدمات سفر استان اردبیل در این جلسه گفت: طبق گزارش‌هایی که از سوی اعضای ستاد ارائه شد و پیرو اقدامات انجام شده قبل از شروع سفرهای نوروزی امروز شاهد شرایط مناسبی در میزبانی از گردشگران نوروزی هستیم.

کمال‌الدین میرجعفریان افزود: تنها مورد نگران کننده افزایش آمار کشوری تصادفات در تعطیلات نوروزی است که از همه هموطنان درخواست می‌کنیم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از پلیس راهنمایی و رانندگی درخواست شد که با حضور پررنگ‌تر از بی قانونی برخی افراد جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل تاکید کرد: انتظار می‌رود که در دور دوم سفرهای نوروزی حضور گردشگران در استان اردبیل افزایش پیدا کند و در همین راستا همه اعضای ستاد و دستگاه‌های اجرایی استان باید اقدامات خود را تا پایان تعطیلات و عید فطر ادامه دهند.

او ادامه داد: همچنین لازم است که اکیپ‌های نظارتی بازدیدهای نظارتی خود را درمورد قیمت و کیفیت اجناس و خدمات ارائه شده افزایش دهند تا شاهد تخلفات و نارضایتی در این حوزه نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha