خدمات‌دهی به گردشگران نوروزی در شهرستان گچساران مطلوب است

فرماندار شهرستان گچساران با اشاره به استقبال گردشگران از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان، اظهارکرد: خوشبختانه با هماهنگی که بین دستگاه‌های خدمات‌رسان وجود دارد، خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی در این شهرستان بسیار مطلوب است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، روانبخش دیهیم خوب امروز چهارم فروردین ماه ۱۴۰۳ در بازدید از نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی در ورودی شهر گچساران گفت: در تمام نقاط گردشگری شهرستان گچساران دستگاهای خدمات رسان از جمله اورژانس، هلال احمر و پلیس مستقر شده است. 

فرماندار شهرستان گچساران بیان کرد: در ورودی شهر گچساران هم نمایشگاه نوروزی به همت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شده که نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع این شهرستان به گردشگران نوروزی دارد. 

او تصریح کرد: در راستای خدمات دهی بهتر به گردشگران نوروزی گشت‌های مشترک نظارتی شهرستان بصورت سرزده از تاسیسات خدماتی بازدید می‌کنند. 

دیهیم با بیان اینکه شهرستان گچساران قابلیت‌های زیادی در حوزه گردشگری بخصوص در فصل بهار دارد، گفت: بیشترین بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان مربوط به حرم مطهر امامزاده بی‌بی حکیمه(س) بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha