انجام بیش از ۵هزار بازدید نظارتی در قالب ستاد خدمات سفر استان اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از انجام بیش از ۵هزار بازدید نظارتی در قالب ستاد خدمات سفر تا سوم فروردین ماه خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل امروز ۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ گفت: از ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ و در قالب کمیته نظارتی ستاد خدمات سفر تاکنون بیش از ۵هزار بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری و تمامی واحدهای خدمات‌رسان استان انجام شده است.

معاون گردشگری استان اردبیل افزود: بازدیدهای نظارتی توسط اکیپ‌های مشترک ادارات مختلف و همچنین به صورت مستقل توسط کارشناسان دستگاه‌های مختلف از جمله کارشناسان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل به منظور نظارت بر کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران نوروزی انجام می‌شود.

او تاکید کرد: تا کنون در طی این بازدیدها بیش از ۸۷۰ مورد تذکر، ۷۵ مورد تشویق، ۱۲۰ مورد اخطار و ۱۳ مورد تعلیق و تعطیلی مراکز متخلف از سوی واحدهای نظارتی انجام شده است تا از ارائه خدمات نامطلوب جلوگیری شود.

نجارقابل ادامه داد: بازدیدهای نظارتی از تمامی واحدهای خدمات‌رسان، از جمله مراکز اقامتی، تاسیسات گردشگری، رستوران‌ها، واحدهای خدماتی بین‌راهی و سایر حوزه‌های فعال در قالب سفرهای نوروزی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha