اجرای برنامه شادپیمایی خیابانی در سطح شهر اسدآباد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسدآباد گفت: در سومین روز از نوروز ۱۴۰۳ با همکاری شهرداری و شورای‌اسلامی اسدآباد برنامه شاد و مفرح شادپیمایی خیابانی در سطح شهر اسدآباد با حضور مردم و میهمانان نوروزی برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، کامران اکبری شایگان شنبه ۴ فروردین ماه گفت: در این مراسم گروهی از هنرمندان با نواختن دف، نی و سرنا با همراهی عروسک‌های عمو نوروز، حاجی فیروز و ننه سرما با به همراه داشتن نماد هفت‌سین با پیاده‌روی در سطح شهرلحظات شادی را برای مردم اسدآباد و مسافران نوروزی ایجاد کردند.

دبیر ستادخدمات سفر شهرستان اسدآباد گفت: چندین برنامه اعم از نوروزگاه و برنامه‌های آئینی بمناسبت ماه مبارک‌رمضان و نوروز برای شهرستان پیش‌بینی شده که به فراخور این برنامه‌ها در طول تعطیلات نوروز در حال اجراست.

او هدف از برگزاری این برنامه‌ها را ایجاد فضای شاد اجتماعی، معرفی سنت‌ها، آداب و رسوم، جاذبه‌های شهرستان و ترویج گردشگری برشمرد و افزود: برنامه‌های مختلفی برای نوروز امسال برای شهرستان پیش‌بینی شده که تاکنون این برنامه‌ها  خوشبختانه با استقبال همشهریان و گردشگران روبه‌رو شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha