افتتاح نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی و سوغات در شهرستان صحنه کرمانشاه

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان صحنه از افتتاح نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی و سوغات دراین شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، سعید بروشان روز شنبه ۴ فروردین با اعلام این خبر اظهار کرد: در مراسمی با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار و نمایندگان اداره کل میراث فرهنگی استان نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات شهرستان صحنه افتتاح شد. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان صحنه تصریح کرد: نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات شهرستان صحنه به‌مناسبت فراررسیدن عید نوروز برپا شده و تا پایان فروردین ماه نیز فعال خواهد بود. 

او افزود: این نمایشگاه شامل ۱۲ غرفه فروش محصولات صنایع‌دستی تولیدی هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان است که می‌تواند به رونق فروش آنها در ایام نوروز کمک کند. 

بروشان تاکید کرد: همچنین این نمایشگاه کمک خواهد کرد تا صنایع‌دستی شهرستان صحنه که معرف فرهنگ و تاریخ غنی مردمان این منطقه است به گردشگران نوروزی معرفی شود. 

او افزود: در حاشیه افتتاح این نمایشگاه فرماندار شهرستان صحنه در گفت‌وگو با تعدادی از هنرمندان صنعتگر شهرستان در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و قول برای رفع این مشکلات را دادند. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان صحنه خاطرنشان کرد: همچنین امام جمعه شهرستان نیزاز تلاش‌های هنرمندان صنایع‌دستی این شهرستان قدردانی کرد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha