مسئولان چهارمحال و بختیاری بر روند خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی نظارت دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان استان بر روند خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی نظارت جدی دارند.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، محسن حسین‌میرزایی روز شنبه چهارم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در بازدید از زیرساخت‌های گردشگری شهرستان سامان تأکید کرد: در راستای خدمات‌رسانی به مردم، مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: به‌همین منظور مسئولان استان به‌صورت سرزده و میدانی روند خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به بام ایران را بررسی و ارزیابی می‌کنند.

هادی قاسمی نافچی سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: افزون‌بر ۴۵۰ تیم در استان به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات‌دهی می‌کنند.

قاسمی نافچی تأکید کرد: در سال‌جاری ۲۴ نوروزگاه با هدف استقبال و راهنمایی مسافران و گردشگران نوروزی در نقاط مختلف شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری برپا شده است.

او افزود: همچنین سه هزار نفر از عوامل بخش‌های امدادی، انتظامی، امنیتی، خدماتی و گردشگری در راستای همراهی مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری فعال هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha