تکریم نوروزی پیشکسوتان ساخت سازهای سنتی در کرمانشاه

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه در بازدید نوروزی خود از کارگاه‌های صنایع‌دستی از دو هنرمند پیشکسوت ساخت سازهای سنتی استان قدردانی کرد. 

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، امین کوگانی روز شنبه ۴ فروردین بازدیدی نوروزی از کارگاه‌های صنایع‌دستی استان داشت و در جریان این دیدار از دو نفر از پیشکسوتان این عرصه تجلیل به‌عمل آورد. 

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه  با حضور در کارگاه ساخت سازهای سنتی از دو نفر از پیشکسوتان این عرصه یعنی سعید ذوالنوری و بهرام طاهری تقدیر و برای آنها در سال پیش رو موفقیت و کامیابی را از خداوند منان خواستار شد. 

او در این دیدار نوروزی گفت: این دو پیشکسوت صنایع‌دستی استان سال‌ها عمر خود را صرف پیشرفت و معرفی این رشته کهن دست‌ساز در استان کرده‌اند. 

کوگانی تکریم بزرگان و پیشکسوتان صنایع دستی استان را امری ضروری عنوان کرد و افزود: ارج نهادن به جایگاه والای هنرمندان صنایع‌دستی به معنای توجه به جایگاه و مهم شمردن هنرهای بی‌بدیل کشورمان است. 

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه کرد: هنرمندان صنایع‌دستی ذخایر ارزشمندی برای رشد و تعالی هنر و فرهنگ غنی منطقه هستند، بنابراین  تبریک نوروز به بزرگان که از رسومات زیبای ایران است را سر لوحه کار خود قرار داده‌ایم و این روند ادامه پیدا خواهد کرد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha