آمادگی مساجد و حسینیه‌های گلستان برای میزبانی از مسافران نوروزی/ بهار قرآنی در روستاهای استان

رئیس کمیته هماهنگی امور دهیاری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان از آمادگی مساجد و حسینیه‌های روستاهای گلستان برای میزبانی از مسافران نوروزی و برگزاری محافل انس با قرآن و پذیرایی افطار ساده در راستای طرح نوروزی ستاد اجرایی خدمات سفر استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان، سیدکمال محب‌حسینی امروز شنبه ۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ بابیان اقدامات کمیته هماهنگی امور دهیاری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان در طرح نوروزی، گفت: با توجه به هم‌زمانی ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان براساس مصوبه ستاد اجرایی خدمات سفر نسبت به برنامه‌ریزی و برگزاری محافل انس با قرآن با عنوان «کاروان قرآنی بهار در بهار» اقدام کرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان افزود: علاوه بر برگزاری محافل انس با قرآن، ختم قرآن و پذیرایی افطار ساده در روستاهای استان، شیوه نامه استقبال از سال نو نیز تدوین و به منظور اجرا به بخشداری‌های سطح استان ابلاغ شد.

او در ادامه خاطرنشان کرد: مساجد و حسینیه‌های روستاهای استان آماده پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی است و از ظرفیت دهیاری روستاهای پیرامون محورهای مواصلاتی برای راهنمایی مسافران استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha