حضور دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان در برنامه عیدانه شبکه اشراق/ خدمت‌رسانی در ماه رمضان با رعایت شئونات انجام می‌شود

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان در برنامه عیدانه شبکه اشراق استان حضور پیدا کرد و گزارشی از فعالیت‌های کمیته‌های مختلف این ستاد را ارائه کرد. 

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سید سعید صفوی روز شنبه ۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ گفت: طرح‌های ویژه برای معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری و تاریخی مناطق مختلف استان زنجان در حال انجام است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان افزود: تلاش کردیم از همه بسترهای موجود در حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغات برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی و صنایع‌دستی استان در سطح ملی و بین‌المللی استفاده شود. 

او با اشاره به اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر در استان‌ها به ریاست نماینده عالی دولت در استان تشکیل می‌شود، اضافه کرد: در همین راستا و از دی‌ماه سال گذشته دبیرخانه این ستاد فعالیت خود را با برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌هایی آغاز و تلاش کرده است تا زنجان را بیش از گذشته معرفی و آماده جذب گردشگران و مسافران نوروزی کند. 

صفوی گفت: در سال گذشته از ۶۰ کشور دنیا گردشگر خارجی داشته ایم. دوازده کمیته در ستاد اجرایی خدمات سفر در حال تلاش هستند تا گردشگران ایرانی و خارجی نوروز را در زنجان به بهترین نحو ممکن بگذرانند. 

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان بیان کرد: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان باید پذیرای مهمانان و گردشگران نوروزی نیز باشیم، به همین خاطر در ستاد خدمات سفر و مراجع ذی‌صلاح مقرر شده است که خدمات‌دهی در شهر با رعایت شئونات ماه مبارک رمضان، روان و آسان انجام شود.

حضور دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان در برنامه عیدانه شبکه اشراق/ خدمت‌رسانی در ماه رمضان با رعایت شئونات انجام می‌شود

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha