تمرکز استان یزد بر ارائه خدمات مطلوب به مردم است

استاندار یزد در بازدید از اماکن مذهبی‌تاریخی استاندار یزد گفت: برنامه‌های نوروزی استان یزد بر ارائه خدمات مطلوب به مردم متمرکز شده است.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، مهران فاطمی در ادامه سلسله بازدیدهای خود از اماکن مذهبی و تاریخی استان در ایام نوروز برای بررسی وضعیت خدمات رسانی به مسافران نوروزی، امروز در میدان امیرچقماق حضور یافت و با مسافرین نوروزی به صورت مستقیم گفت‌وگو کرد.

استاندار یزد در حاشیه این بازدید، با اشاره به آمادگی استان برای استقبال از مسافرین نوروزی گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در حوزه اسکان مسافران نوروزی، ارائه خدمات مختلف به آن ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان و ایام نوروز و نیز کاهش تصادفات در این ایام صورت گرفته است.

او در ادامه به آخرین آمار تردد خودروها در مبادی ورودی و خروجی استان اشاره و خاطرنشان کرد: براساس آمار، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ورودی به استان حدود ۱۰درصد افزایش و خروجی از استان ۵درصد کاهش یافته است.

فاطمی در همین راستا ادامه داد: آمار مذکور موید رسوب قریب به ۱۵درصدی وسائل نقلیه در استان یزد، نسبت به سال گذشته است.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای کاهش تصادفات استان در ایام نوروز، اظهار کرد: حتی یک فوتی در سوانح جاده‌ای زیاد است، اما در پرتو اقدامات انجام شده، آمار فوتی‌های استان نسبت به سال گذشته با کاهش همراه بوده است.

او همچنین به آمار موجود در زمینه اسکان مسافران نوروزی در استان اشاره و تصریح کرد: براساس آمار تا روز گذشته قریب به ۱۸۰هزار نفر در استان یزد اسکان داده شده اند.

فاطمی با بیان اینکه استان یزد ظرفیت اسکان روزانه ۱۵۰هزار نفر را دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ضریب اشغال بوم‌گردی‌های استان ۶۵درصد و ضریب اشغال هتل‌های استان بالای ۹۰درصد است.

استاندار یزد در پایان به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی از هفته دوم عید نوروز اشاره و اضافه کرد: امید است بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در ایام عید نوروز امسال خدمات بسیار خوب و مطلوبی به مسافران نوروزی و مردم استان ارائه شود.
 

تمرکز استان یزد بر ارائه خدمات مطلوب به مردم است

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha