بیش از ۲ میلیون تردد نوروزی در جاده‌های کرمانشاه ثبت شد

 مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای فروردین تا سوم فروردین، 2میلیون و ۱۸۵هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کرده‌اند.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، سید شهرام کهریزی روز شنبه ۴ فروردین با بیان اینکه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۹۶ دستگاه تردد شمار فعال است، اظهار کرد: با توجه به اعلام مرکز مدیریت راه‌ها از اول فروردین تا سوم فروردین، 2میلیون و ۱۸۵ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه در خصوص جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان کرمانشاه هم گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی نوروزی تا سوم فروردین ۵۵ هزار مسافر جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دو درصدی دارد.

او افزود: تردد وسایل نقلیه سبک در محورهای مواصلاتی استان یک میلیون و ۸۸۶هزار خودرو و تردد وسایل نقلیه سنگین ۱۹۳هزار خودرو است.

کهریزی ادامه داد: پر ترددترین محور استان کرمانشاه محور بیستون به کرمانشاه با تردد بیش از ۱۲۰هزار خودرو است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی کاربران جاده با اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه است و هموطنان می‌توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با این سامانه مطرح کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha