جمعیت هلال‌ احمر زنجان مجموعه‌ای فعال و به روز است

استاندار زنجان گفت: جمعیت هلال‌ احمر استان مجموعه‌ای فعال و به روز است و با تمام توان برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کند.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، محسن افشارچی روز شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ در جریان بازدید از پست خدمات بشردوستانه و مرکز آموزش‌های تخصصی امداد و نجات و پایگاه امداد و نجات بین جاده‌ای شمالغرب همراه با دبیر ستاد اجرایی خدمانت سفر استان زنجان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، ضمن تبریک نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان، گفت: در این بازدیدها با زحمات و خدماتی که جمعیت هلال احمر به هموطنان ارائه می دهد، آشنایی حاصل شد.

استاندار زنجان افزود: خوشبختانه هلال احمر این استان حرکتی رو به جلو و مثبت دارد. افشارچی خاطرنشان کرد: این مجموعه در کنار ساز و کارهای خود در انبارهای امدادی اقلام زیستی و امدادی را برای حوادث احتمالی تامین کرده که بسیار ارزشمند است.

او تاکید کرد: هلال احمر استان زنجان با برنامه ها و طرح هایی که در دست اجرا دارد، مجموعه‌ای فعال و به روز است.

افشارچی گفت: با این روند فعلی، در آینده شاهد وضعیت بهتری از هلال احمر استان خواهیم بود. استاندار زنجان امروز در چهارمین روز از نوروز از فعالیت دستگاه‌های خدمات‌رسان عضو ستاد نوروزی استان همراه با روسای دستگاه‌های اجرایی و از پست خدمات بشردوستانه و پایگاه امدادی شمالغرب هلال احمر بازدید کرد.

هلال احمر زنجان به بیش از ۱۵ هزار نفر در طرح نوروزی خدمات داده است.

جمعیت هلال‌ احمر زنجان مجموعه‌ای فعال و به روز است

حکمت هاشمی نیز در این بازدید گفت: بیش از ۱۵ هزار نفر از هموطنان در قالب طرح نوروزی از خدمات امدادی، بشردوستانه، آموزش، بخش‌های مختلف درمانی و داوطلبان بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: ارائه خدمات در قالب این طرح نوروزی با شعار 'همراهتان هستیم' از ۲۴ اسفند سال گذشته در ۱۹ پایگاه امداد و نجات جاده ای، ۱۱ پست ثابت و سیار خدمات بشردوستانه و هفت پست ثابت آموزشی، درمانگاه، داروخانه و توانبخشی هلال‌ احمر استان ارائه خدمات ویژه آغاز شده است.

او یادآوری کرد: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا پایان سومین روز از فروردین سال جاری تیم‌ های عملیاتی در ۱۸ عملیات امداد و نجات در قالب ۲۹ تیم ۷۶ نفره به هموطنان متاثر از حوادث خدمات ارائه داده اند.

هاشمی اظهار داشت: با حضور ۳۱۹ نفر از اعضای جوانان دختر و پسر در ۱۱ پست ثابت و سیار استان ۶ هزار و ۵۴۹ مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه بهره مند شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha